www-data
nieuws

Nieuwe koers voor MultiTankcard

04 | 07 | 2017

Mobiliteitsbedrijf richt zich op groeiende zzp-markt
HOOFDDORP – Het groeiend aantal zzp’ers in Nederland verandert niet alleen de economie, maar ook de sector mobiliteit. Het aandeel zelfstandigen onder automobilisten en OV-reizigers is in 2017 groter dan ooit tevoren. De nieuwe directeur van MultiTankcard, Patrick Roozeman, ziet kansen. Onder zijn leiding slaat de marktleider op het gebied van mobiliteitspassen een nieuwe weg in.

Voor bijna een miljoen Nederlanders vormt het zzp-schap inmiddels de belangrijkste inkomstenbron. Vanwege de snelle groei van het aantal zelfstandigen gaat MultiTankcard (MTc) zich gerichter dan voorheen toeleggen op dit segment. De nieuwe koers wordt vormgegeven onder leiding van Patrick Roozeman, sinds september 2016 directeur van het mobiliteitsbedrijf uit Hoofddorp.

“Van oudsher zijn leasemaatschappijen onze partner – en dat blijft natuurlijk zo,” benadrukt Roozeman, voorheen werkzaam voor creditcardmaatschappij American Express. “Maar als marktleider kunnen wij onze ogen niet sluiten voor de groeiende groep zzp’ers en mkb’ers die op zoek is naar een mobiliteitsoplossing. Dus passen wij ons portfolio daarop aan, te beginnen bij de zzp-markt.”

Flexibiliteit
Uit onderzoek blijkt dat administratie en fiscale zaken voor zelfstandig ondernemers de grootste bronnen van ergernis vormen. Ruim een derde ziet het efficiënter maken van de administratie als de grootste uitdaging en een kwart vindt dat de boekhouding te veel tijd en geld kost. “De zzp’er wil gemak, flexibiliteit en inzicht,” aldus Roozeman.

Met MTc krijgen ondernemers alle zakelijke reiskosten op één factuur, bepalen ze zelf welk vervoermiddel ze kiezen en krijgen ze inzicht in hun verbruik en besparingen. “Geen bonnetjes meer, alles netjes op een maandfactuur,” vat Roozeman het product samen.

Verbeterslag
De afgelopen maanden is hard gewerkt om de organisatie nog meer slagkracht te geven. Het is niet alleen een kwestie om de meest effectieve en efficiënte mobiliteitstransactiefabriek te zijn. De truc is dit te koppelen aan service richting klant en leverancier, een marktleider waardig. De klant centraal in daad,” aldus Roozeman.

De directeur is optimistisch gestemd. “De trots voor het merk MultiTankcard en de combinatie van ‘oud en nieuw’ bloed in de organisatie, brengen onze medewerkers en klanten nog dichter bij elkaar.”

Stuur door Deel dit bericht Deel dit bericht