close login phone piggy-bank team tandwiel settings succes icon-arrow icon-twitter icon-facebook alert icon-acceptatie icon-car icon-car-wash icon-optimaal-gemak icon-overzicht icon-parking icon-plug icon-train icon-search

De afdeling Customer Service kent 8 medewerkers waarbinnen de nieuwe Customer Service medewerker een rol gaat spelen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en berijders. Hierdoor ben je het visitekaartje van het bedrijf. Ons systeem is daarbij van essentieel belang. We zoeken dan ook collega’s die het leuk vinden zich een systeem snel eigen te maken en die onze klanten op afstand overal doorheen kunnen gidsen.

Wat ga je doen als Customer Service Medewerker?

  • Je beantwoord inkomende vragen per telefoon en email.
  • Je begeleidt nieuwe klanten in hun proces voor het registreren van een zakelijke machtiging.
  • Je zorgt voor het secuur vastleggen van klantinformatie binnen de klantsystemen.
  • Je voert administratieve werkzaamheden uit.
  • Je logt klachten en zorgt voor een terugkoppeling richting klanten.
  • Je zorgt voor een altijd up-to-date niveau van kennis over onze dienstverlening en producten.
  • Je kunt een goede vertaling doen van de klantbehoefte naar de noodzaak.
  • Je signaleert cross- en upsell mogelijkheden en acteert daar naar.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-niveau 3 opleiding.
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring als Customer Service medewerker in een commercieel gedreven omgeving.
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
  • Je bezit uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
  • Je hebt affiniteit met het werken met systemen en goede kennis van het Microsoft Office pakket, met name Excel. Heb jij eerder gewerkt met het systeem Salesforce dan is dat een bonus!
  • Je kunt zowel goed in teamverband als zelfstandig werken.
  • Je bent nauwkeurig en integer en je hebt aandacht voor detail.
  • Je bent een aanpakker en hebt een initiatiefrijke en energieke persoonlijkheid.
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor je werk het resultaat daarvan.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving Hoofddorp.
  • Wat hebben we je te bieden?

MultiTankcard biedt een uitdagende en dynamische functie in een gedreven team met enthousiaste collega’s. Het gaat om een fulltime functie (4 dagen/week of 4x9 is bespreekbaar). Goede arbeidsvoorwaarden? Dat vinden zij vanzelfsprekend. Een goed salaris, genoeg vakantiedagen, een pensioen, ziektekostenverzekering en dagelijks een gezonde lunch.

Reageren op deze baan?

Bij het selecteren van de juiste kandidaat zijn kwalificaties van groot belang. Een goede motivatie waarom je een loopbaan binnen MultiTankcard ambieert, is tevens een reden om je uit te nodigen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Debby van Hulst via 06 – 13382101 of debby@icebreakingrecruitment. 

Overige informatie:

Soort dienstverband: Voltijd, Deeltijd

Salaris: €2.200,00 tot €2.400,00 /maand

Ervaring: Klantenservice: 1 jaar (Aanbevolen)

Opleiding: MBO (Aanbevolen)

Taal: Nederlands (Vereist)