Wil jij bijdragen aan de verdere groei van Nederlands grootste transactieverwerker voor zakelijke mobiliteit? MultiTankcard (MTc) is al 30 jaar marktleider op het gebied van uitgifte en verwerking van tankpassen / elektrisch laden tokens, parkeerfaciliteiten, OV reizen en meer zakelijke uitgaven. Wij doen dit via twee labels: MultiTankcard en MoveMove.
Wij zijn voor ons kantoor in Hoofddorp op zoek naar een collega met pit voor onze afdeling Customer Service. De afdeling Customer Service kent 6 medewerkers waarbinnen de nieuwe Customer Service medewerker een rol gaat spelen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, berijders, partners en leveranciers. Hierdoor ben je het visitekaartje van het bedrijf.
Functieomschrijving:
Functievereisten:
Wat hebben wij je te bieden:
MultiTankcard biedt een uitdagende en dynamische functie in een gedreven team met enthousiaste collega’s. Goede arbeidsvoorwaarden? Dat vinden wij vanzelfsprekend. Een goed salaris, genoeg vakantiedagen, een pensioen en een vergoeding ziektekostenverzekering.
Bij het selecteren van de juiste kandidaat zijn kwalificaties van groot belang. Een goede motivatie waarom je een loopbaan binnen MultiTankcard ambieert, is tevens een reden om je uit te nodigen.
Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Wendey Scholte (Manager Customer Services) op 023-56 20 988 of een mail sturen naar werken@mtc.nl.