close login phone icon-mail piggy-bank team tandwiel settings succes icon-arrow icon-twitter icon-facebook alert icon-acceptatie icon-taxi icon-wasstraat icon-parking icon-plug icon-trein icon-search icon-tanken icon-aarde kaart icon-line-chart icon-team icon-chevron icon-olie icon-pech icon-overzicht icon-optimaalgemak

Wij zijn voor ons kantoor in Hoofddorp op zoek naar een collega met pit voor onze afdeling Customer Service. De afdeling Customer Service kent 6 medewerkers waarbinnen de nieuwe Customer Service medewerker een rol gaat spelen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, berijders, partners en leveranciers. Hierdoor ben je het visitekaartje van het bedrijf.

Functieomschrijving:

  • Je beantwoordt vragen per telefoon, e-mail en chat.
  • Je begeleidt nieuwe klanten in hun proces voor het registreren van een zakelijke machtiging.
  • Je zorgt voor het secuur vastleggen van klantinformatie binnen de klantsystemen.
  • Je voert administratieve werkzaamheden uit.
  • Je logt klachten en zorgt voor een terugkoppeling richting klanten. 
  • Je zorgt voor een altijd up-to-date niveau van kennis over onze dienstverlening en producten. 
  • Je kunt een goede vertaling maken van de klantbehoefte naar de noodzaak 
  • Je signaleert cross- en upsell mogelijkheden en acteert daarnaar.

Functievereisten:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-niveau 3 opleiding.
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring als Customer Service medewerker in een commercieel gedreven omgeving.
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
  • Je bent secuur in de uitvoering, ook onder tijdsdruk
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor je werk en het resultaat daarvan
  • Je bezit uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en in het Engels.
  • Je hebt goede kennis van het Microsoft Office pakket.
  • Je kunt zowel goed in teamverband als zelfstandig werken.
  • Je bent nauwkeurig en integer en je hebt aandacht voor detail.
  • Je hebt een initiatiefrijke en energieke persoonlijkheid
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving Hoofddorp.

Wat hebben wij je te bieden:

MultiTankcard biedt een uitdagende en dynamische functie in een gedreven team met enthousiaste collega’s. Goede arbeidsvoorwaarden? Dat vinden wij vanzelfsprekend. Een goed salaris, genoeg vakantiedagen, een pensioen en een vergoeding ziektekostenverzekering.

Bij het selecteren van de juiste kandidaat zijn kwalificaties van groot belang. Een goede motivatie waarom je een loopbaan binnen MultiTankcard ambieert, is tevens een reden om je uit te nodigen.

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Wendey Scholte (Manager Customer Services) op 023-56 20 988 of een mail sturen naar werken@mtc.nl.  

Of wil je gelijk solliciteren?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Stuur jouw sollicitatie met duidelijke motivatie en foto per e-mail naar: werken@mtc.nl.
Reageer snel !
Worden wij het eens?