Met de optie “Rapportages” krijgt u de mogelijkheid om diverse overzichten op te vragen in een leesbaar formaat, bijvoorbeeld in PDF of Excel. Een rapportage kunt u door middel van de volgende stappen bouwen:
Hieronder vindt u de beschrijvingen van de diverse overzichten die mogelijk zijn.
Business unit
Vult u een Business unit in, dan krijgt u van alle passen van alle referenties die onder deze Business unit vallen alle transacties te zien voor de door u opgegeven periode.
Referentie van t/m
Vult u een referentienummer (van en t/m) in, dan krijgt u alle transacties van alle passen die bij deze referentie(s) hoort (horen) te zien die voor de door u opgegeven periode.
Kenteken
Vult u een kenteken in dan krijgt u alle transacties te zien van alle passen die op dit kenteken bekend zijn.
Datum van t/m
Dit veld is een verplicht invulveld. U voert de datum in het formaat ddmmjjjj. U kunt gegevens opvragen tot 18 maanden* terug.
Product
U kunt de transacties van één bepaald product of van een bepaalde productgroep opvragen, zoals smeermiddelen.
Basis
Op factuurdatum
Hierbij voert u de datum van de factuur op,u krijgt alle transacties te zien die in de door u opgegeven periode aan u gefactureerd zijn.
Op Transactiedatum
Hierbij krijgt u alle transacties te zien die in de door u opgegeven periode gedaan zijn.
Onder Transacties is ook de optie “Transacties (PDF)” terug te vinden. Zoek criteria zijn hetzelfde, bestand zal alleen in PDF worden aangemaakt.
Via de optie “Acties” heeft u de mogelijkheid om meer kolommen aan het overzicht toe te voegen. In de linker kolom selecteert u de opties die u ook in het overzicht toegevoegd wilt hebben, verplaats ze van de linker naar de rechter kolom en klik vervolgens op “Toepassen”. U klikt hier voor het opslaan van Rapporten en eventueel gewenste lay-out.
* Bewaartermijn
Wij streven ernaar de gegevens met uiterste zorg te verwerken en alleen die data te delen die echt noodzakelijk is. In het belang van de gebruikers stellen wij de gegevens zo kort als mogelijk beschikbaar, maar minimaal zolang het bedrijfsproces het vereist. De bewaartermijn van deze gegevens zal daarom uiterlijk 18 maanden zijn in Mobility Manager. Daarna zullen de gegevens worden verwijderd.