close
login
phone
icon-mail
piggy-bank
team
tandwiel
settings
succes
icon-arrow
icon-twitter
icon-facebook
alert
icon-acceptatie
icon-taxi
icon-wasstraat
icon-parking
icon-plug
icon-trein
icon-search
icon-tanken
icon-aarde
kaart
icon-line-chart
icon-team
icon-chevron
icon-olie
icon-pech
icon-overzicht
icon-optimaalgemak
Ons platform
Over ons
Werken bij
Offerte ZZP/MKB
Klantmenu
FAQ
Inloggen in
Mobility Manager
Vraag.
Mijn pas werkt niet bij een laadpunt. Wat nu?
Check of u met de juiste pas probeert te laden (met de tankpas is dit niet mogelijk).
Werkt de kabel van uw auto nog goed? Probeer anders eens een andere kabel.
Bel met het storingsnummer dat vermeld staat op de laadpaal.
Is er geen sprake van een storing? Neem contact op met uw leasemaatschappij om te controleren of uw laadpas of laadsleutel geactiveerd is.