Indien u bij het afrekenen van een transactie een foutmelding krijgt, dan kan dit te maken hebben met:
Foutcode 116: Het limiet op de pas wordt overschreden.
Foutcode 117: U heeft de verkeerde pincode ingevoerd. Bij 3x invoeren van het verkeerde pincode is de pas voor 24 uur geblokkeerd bij alle stations.
Foutcode 120: U wilt in Nederland afrekenen met de DKV-zijde van de pas, dit is niet toegestaan. U wilt afrekenen bij een niet aangesloten station het netwerk van MTc of het station is een snelweg locatie wat niet is toegestaan op uw pas.
Foutcode 123: U heeft het maximaal aantal transacties wat is toegestaan op uw pas overschreden.
Foutcode 181: De pas is geblokkeerd.
Foutcode 185: U wilt een product afrekenen wat niet toegestaan is op de pas.
Geen foutcode: De magneetstrip is beschadigd geraakt of er is sprake van een storing.
U kunt contact opnemen met uw leasemaatschappij en/of wagenparkbeheerder zodat zij u verder kunnen informeren.