close
login
phone
icon-mail
piggy-bank
team
tandwiel
settings
succes
icon-arrow
icon-twitter
icon-facebook
alert
icon-acceptatie
icon-taxi
icon-wasstraat
icon-parking
icon-plug
icon-trein
icon-search
icon-tanken
icon-aarde
kaart
icon-line-chart
icon-team
icon-chevron
icon-olie
icon-pech
icon-overzicht
icon-optimaalgemak
Bestel direct voor ZZP en MKB
Check de website
Check de website
Check de website
Ons platform
Over ons
Werken bij
Offerte ZZP/MKB
Klantmenu
FAQ
Inloggen in
Mobility Manager
FAQ.
Wagenparkbeheerder
Mobility Manager - alle antwoorden staan in de handleiding van de Mobility Manager, beschikbaar als u ingelogd bent in de Mobility Manager
Driver Dashboard
Ik heb niet kunnen afrekenen met mijn MultiTankcard. Hoe krijg ik de gemaakte kosten terug?
Ik krijg een foutmelding bij het toevoegen van mijn pas.
Declaraties
De MultiTankcard app voor declaraties
Hoe kan ik een declaratie accorderen?
Wie moet de declaratie accorderen?
Het lukt niet om de declaratie op te voeren, wat gaat er mis?
Kan ik passen op referentie x overzetten naar referentie y?
Declaratie is ten onrechte geaccordeerd, kan ik dit wijzigen?
Spelregels voor declaraties
Wanneer wordt mijn declaratie uitbetaald?
Ik kan niet declareren op mijn pasnummer, wat nu?
De CVC code is niet meer leesbaar op de pas, wat nu?
Waarom hoef ik geen buitenlandse BTW in te geven bij een buitenlandse declaratie?
Ik kan geen tolkosten declareren, wat nu?
Ik wil declareren, maar krijg een foutmelding.
Ik krijg de foutmelding: Foutieve code, wat nu?
Ik krijg de foutmelding: maximaal aantal pogingen bereikt, wat nu?
Ik krijg de foutmelding: Declaratie bon moet waarde hebben, wat nu?
Ik krijg de foutmelding: Prijs per eenheid moet op de transactiedatum tussen min- en meerprijs liggen, wat nu?
Ik krijg de foutmelding: Nummerieke waarde, wat nu?
Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen op ons account?
Pincode
Wat te doen wanneer ik mijn pincode niet heb ontvangen of ben vergeten?
Waar kan ik mijn pasnummer terugvinden voor het ophalen van mijn pincode?
Wat te doen als ik te vaak een verkeerde pincode heb ingetoetst en mijn pas geblokkeerd is?
Wat te doen als ik de pincode van de pas ben vergeten en deze geblokkeerd is?
Hoe kan ik mijn pas of sleutel koppelen aan de Next app wanneer deze geen pincode heeft?
Waarom krijg ik bij het ophalen van mijn pincode een foutmelding?
Hoe kan ik de pincode van mijn pas wijzigen?
Tanken
Bij welke stations in Nederland kan ik allemaal tanken? En waar heeft men waterstof?
Waar kan ik in het buitenland tanken?
Werkt mijn pas ook in het buitenland?
Waarom is tanken in het buitenland (DKV netwerk) duurder?
Waar kan ik voordelig tanken met de MultiTankcard?
Waarom krijg ik bij het tanken een foutmelding?
Welke tolwegen, bruggen en tunnels kan ik gebruiken met MultiTankcard?
Elektrisch laden
Wat kost elektrisch laden bij MultiTankcard?
Waar kan ik in Nederland laden met mijn MultiTankcard pas?
Hoe kan ik met mijn pas elektrisch laden bij Fastned?
Hoe kan ik een (extra) pas bestellen?
Hoe kan ik een nieuwe pas of sleutel aanvragen bij verlies, beschadiging of diefstal?
Hoe kan ik mijn pas blokkeren?
Ik heb mijn pas ontvangen maar deze werkt niet. Hoe kan dit?
Mijn pas werkt niet bij een laadpunt. Wat nu?
Ik heb een thuislaadpaal, hoe kan ik de afrekening via mijn leasemaatschappij/bedrijf laten verlopen?
Hoe kan ik een vergoeding inregelen voor mijn thuislaadpaal
Waarom zie ik mijn laadtransacties niet terug in mijn app
Hoe gaan jullie verder om met de e-Violin en ACM issues?
Parkeren
Kan ik ook parkeren met MultiTankcard?
Waar kan ik parkeren met MultiTankcard?
Hoe kan ik gebruikmaken van de dienst straatparkeren?
Bij welke parkeergarages kan ik parkeren met mijn MultiTankcard?
Ik heb een parkeersessie lopen maar kan de app niet meer in om deze te stoppen. Wat moet ik doen?
Openbaar vervoer
Kan ik ook met het OV reizen?
Wasstraat & vloeistoffen
Welke wasstraten kan ik met de MultiTankcard gebruiken?
Welke producten vallen onder ‘Autovloeistoffen’?
Pas verloren/gestolen/defect
Wat te doen bij een beschadigde pas?
Wat te doen bij een verloren of gestolen pas?
Hoe kan ik een nieuwe pas ontvangen wanneer mijn kenteken gewijzigd is?
Hoe vraag ik een nieuwe pas aan?
Hoe kan ik mijn pas blokkeren?
MultiTankcard App
Hoe kan ik als nieuwe gebruiker inloggen in de MultiTankcard Next app of mijn account beëindigen?
Ik zie mijn oude kenteken nog
Ik kan niet inloggen, mijn wachtwoord wordt niet herkend. Wat moet ik doen?
Wat is het voordeel van de MultiTankcard Next app?
Ik krijg een foutmelding bij het toevoegen van mijn pas.